Segíthetünk?
Kezdőoldal > Vásárlási Információk - Webáruház
AjánlatkérésKiszállításKiszállítás
Vásárlási Információk - Webáruház

AZ ELADÓ ADATAI

Az eladó minden termék esetében a Primag Kereskedelmi és Szolgáltató Kft., továbbiakban "Eladó". 

  • Cégnév: Primag Kft.
  • Székhely címe: 9022 Győr, Czuczor Gergely u. 18-24.
  • Cégjegyzékszám: 08-09-002119
  • Győr-Moson-Sopron Megyei Bíróság, mint Cégbíróságon bejegyezve
  • Adószám: 10598414-2-08
  • Webáruház megnevezése: Webáruház
  • Telefon: +36 30 444 88 77
  • E-mail cím:  primag@primag.hu
  • Szerződés nyelve: magyar
     

JOGI ÉS ETIKAI FELTÉTELEK

  • Adatvédelmi regisztrációs szám: 05385-0001 
  • Helyi jegyző bejelentési azonosító: 7733 
  • A nyilvántartásba vevő hatóság megnevezése: Győr - Megyei Jogú Város Jegyzője 
  • Vetőmag Szövetség Szakmaközi Szervezet és Terméktanács tagsági szám: 350 
  • Győr-Moson-Sopron megyei Kereskedelmi és Iparkamara tagsági szám: 00074953 
     

TÁRHELYSZOLGÁLTATÓ ADATAI

  • Neve: MAXER Hosting Kft. 
  • Címe:Budapest XIII. Victor Hugo u. 18-22.
  • E-mailcím:support@maxer.hu 
  • Cégjegyzékszám: 0809013763 
  • Adószám: 13670452-2-08 
     

ÜGYFÉLSZOLGÁLAT ADATAI 

  • Cím: 9022 Győr, Czuczor Gergely u. 18-24. 
  • Telefonszám:         +36 30 444 88 77
  • E-mail cím:             primag@primag.hu 
  • Ügyfélszolgálati nyitva tartás:
    Hétfő-Péntek: 8.00-16.00 óra között 
    Szombat-Vasárnap: Zárva 
    Ügyfélszolgálati válaszadási idő e-mailen beérkezett megkeresésekre: 1 munkanapon belül
    Technikai fennakadás esetén:  a Rendszer (hálózat) újraindulását követő 1 munkanapon belül
     

SZERZŐDÉS TÁRGYA

  • A szerződés tárgya a Primag Kft. internetes webáruházában található valamennyi termék. 
  • Az termék tulajdonságait, jellemzőit az adott termékoldalon olvashatja. 
     

SZERZŐDŐ FÉL/VÁSÁRLÓ

  • A webáruház nagykorú, cselekvőképes személyt szolgálhat ki, a megrendelő a jelen feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorúnak minősül.
  • A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, mivel a felek megállapodnak, hogy a webáruház, valamint a vásárló közötti, a vásárló regisztrációs vagy megrendelési adatai között szereplő e-mail címen történő kommunikáció írásbeli kommunikációnak minősül.
  • A szerződés nem kerül iktatásra.
  • A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.
     

REGISZTRÁCIÓ 

  • A vásárló személyes és számlázási adatait a regisztráció menüpont alatt töltheti fel.
  • A vásárló regisztrációjának megerősítésére egy visszaigazoló e-mail-t kap.
  • A regisztráció folyamán vásárló nyilatkozik, hogy a Primag Kft. saját marketing tevékenységéhez kapcsolódó anyagokkal megkeresheti-e.
     

TERMÉK KIVÁLASZTÁSA

  • A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az webáruház termékei közül.
  • A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét.
  • Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a "Kosárba" gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi.
  • A Kosár "Kosárhoz" gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, a szállítási és egyéb költséget. Itt leellenőrizheti a rendelés helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthat.
  • A kosár automatikusan kiszámítja a megrendelés végösszegét.
     

SZÁLLÍTÁSI MÓD KIVÁLASZTÁSA

  • A szállítás a vevő által megadott címre történik.
  • A mód a kiválasztott termékek súlyának megfelelően kerül kiválasztásra. 
  • Kiszállítási idő: megrendelés visszaigazolását követő 3-5 munkanap, vagy egyedi szállítási határidő a felek megegyezése szerint.
     

FIZETÉSI MÓD KIVÁLASZTÁSA

  • banki átutalás - DÍJBEKÉRŐ levél alapján
  • bankkártyás fizetés - ONLINE banking 
     

MEGRENDELÉS ELKÜLDÉSE

  • Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget és úgy döntött, hogy szeretné megvásárolni azokat, akkor egyszerűen kattintson a "Megrendelés elküldése" gombra.
  • Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni. 
  • Ha korábban már vásárolt webáruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát.
  • Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkezni.
  • Regisztráció nélküli vásárlás esetén kérjük, adja meg számlázási és szállítási címét.
  • Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a "Megrendelés elküldése" gombra. 
     

EGYSÉGÁR

  • Az egységár a rendelés időpontjában érvényes fogyasztói ár, amely az adott termék adatlapján olvasható.
  • Az árak nettó árak, az ÁFÁ-t, a szállítási és egyéb költségeket nem tartalmazzák.
  • A szállítási és egyéb költségtételek a pénztár folyamat során, a megrendelés véglegesítése előtt kerülnek kimutatásra.
  • A költségtételek a "szállítási díjak" menüpontban olvashatóak.
  • Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra.
  • Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról.
  •  A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől. 
  • Amennyiben a weboldalon -  technikai okok miatt - a reálistól eltérő vagy hibás információ jelenik meg, cégünk azt a jelzéstől számított legrövidebb időn belül javítja.
    Ilyen esetben a rendelés a hibás adattal nem kerül rögzítésre, hanem a helyes adatokkal, új rendelésként rögzítjük. 
     

KEZELÉSI DÍJ

  • Amennyiben a megrendelt termék összértéke - a kiszállítási díj nélkül - nem éri el a nettó 50.000-Ft-ot, úgy 2.500-Ft + áfa kezelési díjat számítunk fel. 
     

MEGRENDELÉS FELDOLGOZÁSA

  • A megrendelések feldolgozása 1 munkanapon belül történik meg.
  • Technikai fennakadás esetén a Rendszer (hálózat) újraindulását követő 1 munkanapon belül. 
     

ADATMÓDOSÍTÁS/ADATBEVITELI HIBÁK JAVÍTÁSA

Az adatbeviteli hibák javítására a "Megrendelés elküldése" gomb megnyomása előtt van lehetősége.


MEGRENDELÉS VISSZAIGAZOLÁSA

  • Minden megrendelésről azonnal egy e-mailes visszajelzést küldünk.
  • A megrendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a megrendelés beérkezéséről.
  • A megrendelés feldolgozása után a megrendelés elfogadásáról Vevői megrendelés visszaigazolást vagy a fizetési módnak megfelelő díjbekérő levelet kap.
  • Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot: +36 30 444 88 77 vagy e-mailben kérhet visszahívást - primag@primag.hu
     

MEGRENDELÉS MÓDOSÍTÁSA, TÖRLÉSE

  • A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről.
  • Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek. Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.
  • A rendelés adatainak módosítására az előlegszámla kiállítását követően csak a felmerülő logisztikai/adminisztrációs költségek kifizetése után van lehetőség. 
  • A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Vevőszolgálat" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására.
  • A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában, e-mailben kerülhet sor.
  • A rendelés adatainak módosítására az előlegszámla kiállítását követően csak a felmerülő logisztikai/adminisztrációs költségek kifizetése után van lehetőség.
     

VÉTELÁR, FIZETÉSI FELTÉTELEK

A visszaigazolt egységár (termék, szolgáltatás) a fizetendő nettó és bruttó egységárat tartalmazza a visszaigazolásban meghatározott teljesítési helyen, a megadott fizetési határidővel.
A visszaigazolásban rögzített fizetési mód és határidő alapján kiállított számlák:

  • Előre utalás esetén az előlegbekérő levélre átutalt összegről előlegszámlát, majd a teljesítést követően végszámlát állítunk ki 
  • A számlát elektronikus úton, PDF formátumban küldjük meg, melyet kérünk kinyomtatni és megőrizni.
  • A számla aláírás és pecsét nélkül is hiteles.
  • Banki átutalás esetén a teljesítés napja és a visszaigazolásban rögzített fizetési határidő alapján állítunk ki végszámlát
  • A végszámlát utólag - az átvételt igazoló, aláírt szállítólevél beérkezését követően - küldjük meg, postai vagy elektronikus úton
  • Amennyiben a Megrendelő a díjbekérőn szereplő összeget a fizetési határidőt követő 14 napon belül nem teljesíti, úgy a rendelést töröljük. 
     

SZÁLLÍTÁS

  • A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza.
  • A szállítás pontos időpontjáról e-mailben vagy SMS-ben vagy telefonon fog értesítést kapni. 
  • A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.
     

SZÁLLÍTÁSI DÍJAK

Kategória

 Nettó kiszállítási díj 
Ft/kategória

 Bruttó kiszállítási díj 
Ft/kategória

 Mini csomag 1. (0,01-0,99 kg) 1 9652 496
 Mini csomag 2. (1-1,99 kg)1 9952 534
 Mini csomag 3. (2-2,99 kg)2 0552 610
 Mini csomag 4. (3-3,99 kg)2 0952 661
 Mini csomag 5. (4-4,99 kg)2 1702 756
 Kiszállítási díj   (5-10 kg)2 8653 639
 Kiszállítási díj   (11-25 kg)  3 6804 674
 Kiszállítási díj   (26-50 kg) 6 4308 166
 Kiszállítási díj   (51-75 kg) 9 64012 243
 Kiszállítási díj  (75-100 kg)12 850 16 320
 Kiszállítási díj  (101-1250 kg) 15 99520 314

 

  • Fenntartjuk a jogot arra, hogy a webáruház szállítási költsége a felmerült külső szállítási körülményeket figyelembe véve - a vevővel egyeztetett mértékben - eltérjen a táblázatban foglalt tarifáktól (pld. big-bag-es termék szállítása). 
  • Mivel a kiszállítás 08:00 - 16.30 közöti időszakban valósul meg, ezért arra kérjük Önt, hogy szállítási címnek napközben is elérhető címet (például munkahelyi cím) és átvevő nevet, mobiltelefonszámot is legyen kedves megadni. 
  • A Megjegyzés rovatba beírhat minden olyan információt, ami a szállításnál fontos lehet ("X Y szomszéd veszi át a csomagot", "a megadott szállítási cím a munkahelyem, 4. emelet 520-as szoba", "a pultos hölgy is átveheti a csomagot, hagytam nála pénzt"). 
  • Ha a fuvarozó nem talál senkit a címen, értesítést hagy, Ön pedig az ott megadott telefonszámon érdeklődhet a diszpécsertől a csomagról. A futár a rákövetkező napon újra megkísérli a kiszállítást. 
  • Sajnos az értesítés gyakran elveszik vagy elkeveredik, mert a postaláda nem zárható vagy sok reklámanyagot dobtak bele, stb.
    Ha küldeményt vár, kérjük, mindig figyelmesen vizsgálja meg a postaládát, nincs-e benne értesítés. Az webáruház rendszere teljesen automatikus: amit Ön rendeléskor a megfelelő mezőkben megad, az automatikusan, ellenőrzés nélkül kerül a küldeményre, ezért kérjük, figyeljen oda, hogy pontos szállítási adatokat írjon be! Ez vonatkozik a szállítási névre is: ha Ön a megrendelő, de a megadott címen nem az Ön neve van kiírva az ajtóra vagy a postaládára, adja meg az ott szereplő nevet is. 
  • 0-100 kg-ig a Magyar Posta futárszolgálata szállítja ki a megrendelt terméket. 
  • 100 kg felett az termék EUR vagy EGYUTAS raklapon érkezik Önhöz. Ez az IBC tartályokra nem vonatkozik, hiszen azok műanyag raklapra vannak szerelve.
  • Abban az esetben, ha a termék EUR raklapon érkezik és Ön azon is veszi át, CSERERAKLAP biztosítása szükséges. Ellenkező esetben ennek költsége 3.000,- Ft/db + Áfa egységáron  kiszámlázásra kerül.
  • 1000 kg-ig hátfalas autóval érkezünk Önhöz.
  • 1000 kg felett rakodó gép (targonca) biztosítása szükséges.
  • Kérjük, hogy a gördülékeny termékátvétel érdekében gondoskodjon az terméklevétel megoldásáról, mivel az termék lepakolása NEM a fuvarozó feladata.
  • A sofőr telefonon előre jelzi az érkezését. 
  • Ha ennek ellenére sem tudja kézbesíteni az terméket, azt egy újabb, egyeztetett időpontban megpróbálja kiszállítani, melynek felára 3.500,-Ft + Áfa.
  • A jármű max. 30 percet várakozik díjmentesen egy-egy címen. Ha ennél tovább kell várnia, minden további fél óra díja 3.900,-Ft + Áfa, mely utólag kiszámlázásra kerül.
  • 2020. január 06.-től az terméket DIGITÁLIS szállítólevélen adjuk át.
  • Kérjük, hogy amennyiben bármilyen eltérést tapasztal -TERMÉK, MENNYISÉG, RAKLAP- ezt azonnal jelezze felénk + a DIGITÁLIS szállítólevélen is dokumentálja, akár fotóval is kiegészítve, hogy a lehető leghamarabb orvosolni tudjuk problémát.
  • A számlát utólag - az átvételt igazoló, aláírt szállítólevél beérkezését követően - küldjük meg, postai vagy elektronikus úton
  • A számla keltétől számított 8 napon túl utólagos számlareklamációt nem áll módunkban elfogadni!
     

SZÁLLÍTÁSTÓL TÖRTÉNŐ ELÁLLÁS

Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a Megrendelőt tájékoztatni. 
 

 MENNYISÉGI ÉS MINŐSÉGI ÁTVÉTEL

  • A termékeket eredeti csomagolásban, sértetlenül adjuk fel a címzettnek.
  • Amennyiben bármilyen sérülést talál a csomagon, a szállító köteles tételesen átadni a terméket és a helyszínen jegyzőkönyvet felvenni.
    Ha eltérést tapasztal a számlázott és a szállított tételek között, esetleg sértetlen csomagolásban sérült terméket talál kérjük, okvetlen hívja Ügyfélszolgálatunkat: +36 30 444 88 77
  • Az termék minőségi és mennyiségi átvétele a visszaigazolásban megjelölt teljesítési helyen a teljesítést igazoló okmányok aláírásával egyidejűleg történik meg.
  • Mennyiségi és minőségi kifogás csak a teljesítést igazoló okmányon feltüntetett, vagy külön jegyzőkönyvben felvett (eladó képviselője/Fuvarozó által is aláírt) mennyiségekre vonatkozik.
  • A jogos minőségi, mennyiségi reklamáció esetén a haladéktalanul gondoskodunk a termék cseréjéről.
  • Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!
     

  SZAVATOSSÁG

  • Szavatoljuk, hogy az termék a lejárati időn belül megfelel a szerződésben meghatározott specifikációnak.
  • A szavatosság nem vonatkozik az termék olyan hibáira, amelyek az átvételt követően (különösen a nem megfelelő tárolásból) keletkeztek.
  • Jótállunk azért, hogy a termék megfelel a Magyar Szabvány előírásainak. 
  • A vetőmag minőségét a Vetőmag-minősítő Bizonyítvány tanúsítja.
  • A termék minőségi hibáját legkésőbb az átvételtől számított 5 napon belül, vagy vetőmag esetében a vetés időpontjától számított 30 napon belül, de legkésőbb minden naptári év június 20-ig (tavaszi vetés), illetve december 20-ig (őszi vetés) kell írásban bejelenteni. Ezen időpont után beérkezett igényt nem tudunk figyelembe venni. 
  • A jótállási kötelezettségünk kizárólag az általunk szolgáltatott termék vételárának összegére korlátozódik.
  • Megalapozott igény esetén a Megrendelőnek jogában áll a termék kicserélését vagy vételárengedményt kérni.
     

ELÁLLÁSI JOG

  • A Megrendelő a szerződéstől 14 naptári napon belül indokolás nélkül elállhat.
  • A Megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az terméket átvette.
  • Az elállás csak írásos elállási nyilatkozat alapján érvényes, mely tartalmazza az elállás indokát.
  • Az elállási nyilatkozatot a primag@primag.hu e-mailcímre kérjük megküldeni. 
  • Ha nincs akadályozó tényező, akkor a kifizetett összeget legkésőbb az elállási nyilatkozat beérkezését követő 30 napon belül visszatérítjük.
  • Amennyiben a Megrendelő az termék átvételekor jelzi elállási szándékát, az terméket azonnal visszaszállítjuk, de az elállási jog gyakorlása miatt az termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő összes költséget a Megrendelő viseli. Visszautalás esetén ez az összeg a megrendelt termék és szolgáltatás összegéből levonásra kerül. 
  • Amennyiben a Megrendelő az átvételt követő 14 napon belül jelzi elállási szándékát, a visszaszállítás szervezése és költsége őt terheli. 
  • Csak sértetlen és minőségileg nem kifogásolt terméket vagyunk kötelesek visszavenni.
  • A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza. Amennyiben az elállási jog alapján visszaszállított termék nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor kártérítésre vagyunk jogosultak, amennyiben a Megrendelő az termék állapotának romlását, tönkremenését vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő. A kártérítés összege termék és szolgáltatás összegéből levonásra kerül.
  • Át nem vett, visszaszállított csomagok esetén a visszaszállítás teljes költségét a Megrendelő viseli.
  • A csomag újraküldését kizárólag a felmerült kiszállítási díj (vissza, újra) ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani
  • Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 45/2014. (II.26.) Korm. rendeletet - a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól - letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.
     

REKALMÁCIÓ, PANASZKEZELÉS

  • Amennyiben a vásárlónak valamilyen panasza van a vásárlással vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a "Kapcsolatfelvétel" menüpont alatti webes felületen, vagy a  primag@primag.hu e-mail címen, illetve postai levél útján is közölheti.
  • Webáruházunk panaszát legkésőbb annak beérkezésétől számított 30 napon belül kivizsgálja és a panasz közlésével azonos módon tájékoztatja Önt a vizsgálat eredményéről, valamint arról, hogy annak elutasítása esetén milyen jogorvoslati lehetőségek állnak a Megrendelő rendelkezésére.
  • Kérjük, minden észrevételével, javaslatával, panaszával forduljon hozzánk bizalommal!
     

ADATKEZELÉS, ADATVÉDELEM

A Primag Kft. a személyes adatok kezelése során a 2011. évi CXII. törvény az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról („Infotv.”), továbbá az 1995. évi CXIX. törvény a kutatás és közvetlen üzletszerzés célját szolgáló név- és lakcímadatok kezeléséről, az 1998. évi VI. törvény az egyének védelméről a személyes adatok gépi feldolgozása során, továbbá a 2008. évi XLVIII. törvény a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól, illetőleg az "ONLINE PRIVACY ALLIANCE" ajánlásai szerint jár el.
 

KÉPEK 

Az oldalainkon található képek a beszállítótól/gyártótól/előállítótól és saját forrásból származnak, de nem minden esetben tökéletesen azonosak a forgalomba került termék képével.
A képek mintának tekintendők, az eltérésekért semmilyen felelősséget nem vállalunk, de törekszünk rá, hogy a termékképek lehetőség szerint a valóságot tükrözzék.
 

FELÜGYELETI SZERVEK 

Fogyasztóvédelmi kérdésekben a területileg illetékes Járási Hivatalok járnak el.

30 év alatt a piacon
Dinamikus növekedés
72 órán belüli szállítás
Széles választék
Üzenet

Kérdésed, üzeneted van? Személyre szabott megoldást keresel? Oszd meg velünk! Várjuk észrevételeidet az oldalunkkal kapcsolatban is. Minden építő jellegű javaslatot szívesen fogadunk.

Kiszállítás
Kiszállítás
Kiszállítás
Kiszállítás
Kiszállítás
Kiszállítás
Kiszállítás
Kiszállítás
Kiszállítás
Kiszállítás
Kiszállítás
Kiszállítás
Kiszállítás
Kiszállítás
Kiszállítás