Segíthetünk?
Kezdőoldal > Blog > Vásárlási Információk - Webáruház
Vásárlási Információk - Webáruház

AZ ELADÓ ADATAI

Az eladó minden termék esetében a Primag Kereskedelmi és Szolgáltató Kft., továbbiakban "Eladó". 

  • Cégnév: Primag Kft.
  • Székhely címe: 9022 Győr, Czuczor Gergely u. 18-24.
  • Cégjegyzékszám: 08-09-002119
  • Győr-Moson-Sopron Megyei Bíróság, mint Cégbíróságon bejegyezve
  • Adószám: 10598414-2-08
  • Webáruház megnevezése: Webáruház
  • Telefon: +36 30 444 88 77
  • E-mail cím:  primag@primag.hu
  • Szerződés nyelve: magyar
     

JOGI ÉS ETIKAI FELTÉTELEK

  • Adatvédelmi regisztrációs szám: 05385-0001 
  • Helyi jegyző bejelentési azonosító: 7733 
  • A nyilvántartásba vevő hatóság megnevezése: Győr - Megyei Jogú Város Jegyzője 
  • Vetőmag Szövetség Szakmaközi Szervezet és Terméktanács tagsági szám: 350 
  • Győr-Moson-Sopron megyei Kereskedelmi és Iparkamara tagsági szám: 00074953 
     

TÁRHELYSZOLGÁLTATÓ ADATAI

  • Neve: MAXER Hosting Kft. 
  • Címe:Budapest XIII. Victor Hugo u. 18-22.
  • E-mailcím:support@maxer.hu 
  • Cégjegyzékszám: 0809013763 
  • Adószám: 13670452-2-08 
     

ÜGYFÉLSZOLGÁLAT ADATAI 

  • Cím: 9022 Győr, Czuczor Gergely u. 18-24. 
  • Telefonszám:         +36 30 444 88 77
  • E-mail cím:             primag@primag.hu 
  • Ügyfélszolgálati nyitva tartás:
    Hétfő-Péntek: 8.00-16.00 óra között 
    Szombat-Vasárnap: Zárva 
    Ügyfélszolgálati válaszadási idő e-mailen beérkezett megkeresésekre: 1 munkanapon belül
    Technikai fennakadás esetén:  a Rendszer (hálózat) újraindulását követő 1 munkanapon belül
     

SZERZŐDÉS TÁRGYA

  • A szerződés tárgya a Primag Kft. internetes webáruházában található valamennyi termék. 
  • Az termék tulajdonságait, jellemzőit az adott termékoldalon olvashatja. 
     

SZERZŐDŐ FÉL/VÁSÁRLÓ

  • A webáruház nagykorú, cselekvőképes személyt szolgálhat ki, a megrendelő a jelen feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorúnak minősül.
  • A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, mivel a felek megállapodnak, hogy a webáruház, valamint a vásárló közötti, a vásárló regisztrációs vagy megrendelési adatai között szereplő e-mail címen történő kommunikáció írásbeli kommunikációnak minősül.
  • A szerződés nem kerül iktatásra.
  • A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.
     

REGISZTRÁCIÓ 

  • A vásárló személyes és számlázási adatait a regisztráció menüpont alatt töltheti fel.
  • A vásárló regisztrációjának megerősítésére egy visszaigazoló e-mail-t kap.
  • A regisztráció folyamán vásárló nyilatkozik, hogy a Primag Kft. saját marketing tevékenységéhez kapcsolódó anyagokkal megkeresheti-e.
     

TERMÉK KIVÁLASZTÁSA

  • A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az webáruház termékei közül.
  • A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét.
  • Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a "Kosárba" gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi.
  • A Kosár "Kosárhoz" gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, a szállítási és egyéb költséget. Itt leellenőrizheti a rendelés helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthat.
  • A kosár automatikusan kiszámítja a megrendelés végösszegét.
     

SZÁLLÍTÁSI MÓD KIVÁLASZTÁSA

  • A szállítás a vevő által megadott címre történik.
  • A mód a kiválasztott termékek súlyának megfelelően kerül kiválasztásra. 
  • Kiszállítási idő: megrendelés visszaigazolását követő 3-5 munkanap, vagy egyedi szállítási határidő a felek megegyezése szerint.
     

FIZETÉSI MÓD KIVÁLASZTÁSA

  • banki átutalás - DÍJBEKÉRŐ levél alapján
  • bankkártyás fizetés - ONLINE banking 
     

MEGRENDELÉS ELKÜLDÉSE

  • Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget és úgy döntött, hogy szeretné megvásárolni azokat, akkor egyszerűen kattintson a "Megrendelés elküldése" gombra.
  • Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni. 
  • Ha korábban már vásárolt webáruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát.
  • Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkezni.
  • Regisztráció nélküli vásárlás esetén kérjük, adja meg számlázási és szállítási címét.
  • Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a "Megrendelés elküldése" gombra. 
     

EGYSÉGÁR

  • Az egységár a rendelés időpontjában érvényes fogyasztói ár, amely az adott termék adatlapján olvasható.
  • Az árak nettó árak, az ÁFÁ-t, a szállítási és egyéb költségeket nem tartalmazzák.
  • A szállítási és egyéb költségtételek a pénztár folyamat során, a megrendelés véglegesítése előtt kerülnek kimutatásra.
  • A költségtételek a "szállítási díjak" menüpontban olvashatóak.
  • Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra.
  • Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról.
  •  A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől. 
     

KEZELÉSI DÍJ

  • Amennyiben a megrendelt termék nettó összértéke - a kiszállítási díj nélkül - nem éri el 80.000-Ft-ot, úgy 3.500-Ft + áfa kezelési díjat számítunk fel. 
     

MEGRENDELÉS FELDOLGOZÁSA

  • A megrendelések feldolgozása 1 munkanapon belül történik meg.
  • Technikai fennakadás esetén a Rendszer (hálózat) újraindulását követő 1 munkanapon belül. 
     

ADATMÓDOSÍTÁS/ADATBEVITELI HIBÁK JAVÍTÁSA

Az adatbeviteli hibák javítására a "Megrendelés elküldése" gomb megnyomása előtt van lehetősége.


MEGRENDELÉS VISSZAIGAZOLÁSA

  • Minden megrendelésről azonnal egy e-mailes visszajelzést küldünk.
  • A megrendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a megrendelés beérkezéséről.
  • A megrendelés feldolgozása után a megrendelés elfogadásáról Vevői megrendelés visszaigazolást vagy a fizetési módnak megfelelő díjbekérő levelet kap.
  • Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot: +36 30 444 88 77 vagy e-mailben kérhet visszahívást - primag@primag.hu
     

MEGRENDELÉS MÓDOSÍTÁSA, TÖRLÉSE

  • A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről.
  • Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek. Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.
  • A rendelés adatainak módosítására az előlegszámla kiállítását követően csak a felmerülő logisztikai/adminisztrációs költségek kifizetése után van lehetőség. 
  • A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Vevőszolgálat" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására.
  • A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában, e-mailben kerülhet sor.
     

VÉTELÁR, FIZETÉSI FELTÉTELEK

A visszaigazolt egységár (termék, szolgáltatás) a fizetendő nettó és bruttó egységárat tartalmazza a visszaigazolásban meghatározott teljesítési helyen, a megadott fizetési határidővel.
A visszaigazolásban rögzített fizetési mód és határidő alapján kiállított számlák:

  • Előre utalás esetén az előlegbekérő levélre átutalt összegről előlegszámlát, majd a teljesítést követően végszámlát állítunk ki 
  • A számlát elektronikus úton, PDF formátumban küldjük meg, melyet kérünk kinyomtatni és megőrizni.
  • A számla aláírás és pecsét nélkül is hiteles.
  • Banki átutalás esetén a teljesítés napja és a visszaigazolásban rögzített fizetési határidő alapján állítunk ki végszámlát
  • A végszámlát utólag - az átvételt igazoló, aláírt szállítólevél beérkezését követően - küldjük meg, postai vagy elektronikus úton
  • Amennyiben a Megrendelő a díjbekérőn szereplő összeget a fizetési határidőt követő 14 napon belül nem teljesíti, úgy a rendelést töröljük. 
     

SZÁLLÍTÁS

  • A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza.
  • A szállítás pontos időpontjáról e-mailben vagy SMS-ben vagy telefonon fog értesítést kapni. 
  • A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.
     

SZÁLLÍTÁSI DÍJAK

Kategória

Nettó kiszállítási 
díj Ft

Bruttó kiszállítási 
díj Ft

1 db mini csomag

2 720

3 454

1 db kis csomag   

3 925

4 985

1 db csomag

5 700

7 239

2 db csomag

8 830

11 214

3 db csomag

13 060

16 586

1 db raklap 

16 350

20 765

2 db raklap 

32 700

41 529

3 db raklap 

49 050

62 294

4 db raklap 

65 400

83 058

5 db raklap

81 750

103 822

 

  • Fenntartjuk a jogot arra, hogy a webáruház szállítási költsége a felmerült külső szállítási körülményeket figyelembe véve - a vevővel egyeztetett mértékben - eltérjen a táblázatban foglalt tarifáktól (pld. big-bag-es termék szállítása). 
  • Mivel a kiszállítás 08:00 - 16.30 közöti időszakban valósul meg, ezért arra kérjük Önt, hogy szállítási címnek napközben is elérhető címet (például munkahelyi cím) és átvevő nevet, mobiltelefonszámot is legyen kedves megadni. 
  • A Megjegyzés rovatba beírhat minden olyan információt, ami a szállításnál fontos lehet ("X Y szomszéd veszi át a csomagot", "a megadott szállítási cím a munkahelyem, 4. emelet 520-as szoba", "a pultos hölgy is átveheti a csomagot, hagytam nála pénzt"). 
  • Ha a fuvarozó nem talál senkit a címen, értesítést hagy, Ön pedig az ott megadott telefonszámon érdeklődhet a diszpécsertől a csomagról. A futár a rákövetkező napon újra megkísérli a kiszállítást. 
  • Sajnos az értesítés gyakran elveszik vagy elkeveredik, mert a postaláda nem zárható vagy sok reklámanyagot dobtak bele, stb.
    Ha küldeményt vár, kérjük, mindig figyelmesen vizsgálja meg a postaládát, nincs-e benne értesítés. Az webáruház rendszere teljesen automatikus: amit Ön rendeléskor a megfelelő mezőkben megad, az automatikusan, ellenőrzés nélkül kerül a küldeményre, ezért kérjük, figyeljen oda, hogy pontos szállítási adatokat írjon be! Ez vonatkozik a szállítási névre is: ha Ön a megrendelő, de a megadott címen nem az Ön neve van kiírva az ajtóra vagy a postaládára, adja meg az ott szereplő nevet is. 
  • 0-75 kg-ig a Magyar Posta futárszolgálata szállítja ki a megrendelt terméket. 
  • 75 kg felett az termék EUR vagy EGYUTAS raklapon érkezik Önhöz. Ez az IBC tartályokra nem vonatkozik, hiszen azok műanyag raklapra vannak szerelve.
  • Abban az esetben, ha az termék EUR raklapon érkezik és Ön azon is veszi át, CSERERAKLAP biztosítása szükséges. Ellenkező esetben ennek költsége 3.000,- Ft/db + Áfa egységáron  kiszámlázásra kerül.
  • 1000 kg-ig hátfalas autóval érkezünk Önhöz.
  • 1000 kg felett rakodó gép (targonca) biztosítása szükséges.
  • Kérjük, hogy a gördülékeny termékátvétel érdekében gondoskodjon az terméklevétel megoldásáról, mivel az termék lepakolása NEM a fuvarozó feladata.
  • A sofőr telefonon előre jelzi az érkezését. 
  • Ha ennek ellenére sem tudja kézbesíteni az terméket, azt egy újabb, egyeztetett időpontban megpróbálja kiszállítani, melynek felára 3.500,-Ft + Áfa.
  • A jármű max. 30 percet várakozik díjmentesen egy-egy címen. Ha ennél tovább kell várnia, minden további fél óra díja 3.900,-Ft + Áfa, mely utólag kiszámlázásra kerül.
  • 2020. január 06.-től az terméket DIGITÁLIS szállítólevélen adjuk át.
  • Kérjük, hogy amennyiben bármilyen eltérést tapasztal -TERMÉK, MENNYISÉG, RAKLAP- ezt azonnal jelezze felénk + a DIGITÁLIS szállítólevélen is dokumentálja, akár fotóval is kiegészítve, hogy a lehető leghamarabb orvosolni tudjuk problémát.
  • A számlát utólag - az átvételt igazoló, aláírt szállítólevél beérkezését követően - küldjük meg, postai vagy elektronikus úton
  • A számla keltétől számított 8 napon túl utólagos számlareklamációt nem áll módunkban elfogadni!
     

SZÁLLÍTÁSTÓL TÖRTÉNŐ ELÁLLÁS

Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a Megrendelőt tájékoztatni. 
 

 MENNYISÉGI ÉS MINŐSÉGI ÁTVÉTEL

  • A termékeket eredeti csomagolásban, sértetlenül adjuk fel a címzettnek.
  • Amennyiben bármilyen sérülést talál a csomagon, a szállító köteles tételesen átadni a terméket és a helyszínen jegyzőkönyvet felvenni.
    Ha eltérést tapasztal a számlázott és a szállított tételek között, esetleg sértetlen csomagolásban sérült terméket talál kérjük, okvetlen hívja Ügyfélszolgálatunkat: +36 30 444 88 77
  • Az termék minőségi és mennyiségi átvétele a visszaigazolásban megjelölt teljesítési helyen a teljesítést igazoló okmányok aláírásával egyidejűleg történik meg.
  • Mennyiségi és minőségi kifogás csak a teljesítést igazoló okmányon feltüntetett, vagy külön jegyzőkönyvben felvett (eladó képviselője/Fuvarozó által is aláírt) mennyiségekre vonatkozik.
  • A jogos minőségi, mennyiségi reklamáció esetén a haladéktalanul gondoskodunk a termék cseréjéről.
  • Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!
     

  SZAVATOSSÁG

  • Szavatoljuk, hogy az termék a lejárati időn belül megfelel a szerződésben meghatározott specifikációnak.
  • A szavatosság nem vonatkozik az termék olyan hibáira, amelyek az átvételt követően (különösen a nem megfelelő tárolásból) keletkeztek.
  • Jótállunk azért, hogy a termék megfelel a Magyar Szabvány előírásainak. 
  • A vetőmag minőségét a Vetőmag-minősítő Bizonyítvány tanúsítja.
  • A termék minőségi hibáját legkésőbb az átvételtől számított 5 napon belül, vagy vetőmag esetében a vetés időpontjától számított 30 napon belül, de legkésőbb minden naptári év június 20-ig (tavaszi vetés), illetve december 20-ig (őszi vetés) kell írásban bejelenteni. Ezen időpont után beérkezett igényt nem tudunk figyelembe venni. 
  • A jótállási kötelezettségünk kizárólag az általunk szolgáltatott termék vételárának összegére korlátozódik.
  • Megalapozott igény esetén a Megrendelőnek jogában áll a termék kicserélését vagy vételárengedményt kérni.
     

ELÁLLÁSI JOG

  • A Megrendelő a szerződéstől 14 naptári napon belül indokolás nélkül elállhat.
  • A Megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az terméket átvette.
  • Az elállás csak írásos elállási nyilatkozat alapján érvényes, mely tartalmazza az elállás indokát.
  • Az elállási nyilatkozatot a primag@primag.hu e-mailcímre kérjük megküldeni. 
  • Ha nincs akadályozó tényező, akkor a kifizetett összeget legkésőbb az elállási nyilatkozat beérkezését követő 30 napon belül visszatérítjük.
  • Amennyiben a Megrendelő az termék átvételekor jelzi elállási szándékát, az terméket azonnal visszaszállítjuk, de az elállási jog gyakorlása miatt az termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő összes költséget a Megrendelő viseli. Visszautalás esetén ez az összeg a megrendelt termék és szolgáltatás összegéből levonásra kerül. 
  • Amennyiben a Megrendelő az átvételt követő 14 napon belül jelzi elállási szándékát, a visszaszállítás szervezése és költsége őt terheli. 
  • Csak sértetlen és minőségileg nem kifogásolt terméket vagyunk kötelesek visszavenni.
  • A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza. Amennyiben az elállási jog alapján visszaszállított termék nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor kártérítésre vagyunk jogosultak, amennyiben a Megrendelő az termék állapotának romlását, tönkremenését vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő. A kártérítés összege termék és szolgáltatás összegéből levonásra kerül.
  • Át nem vett, visszaszállított csomagok esetén a visszaszállítás teljes költségét a Megrendelő viseli.
  • A csomag újraküldését kizárólag a felmerült kiszállítási díj (vissza, újra) ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani
  • Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 45/2014. (II.26.) Korm. rendeletet - a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól - letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.
     

REKALMÁCIÓ, PANASZKEZELÉS

  • Amennyiben a vásárlónak valamilyen panasza van a vásárlással vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a "Kapcsolatfelvétel" menüpont alatti webes felületen, vagy a  primag@primag.hu e-mail címen, illetve postai levél útján is közölheti.
  • Webáruházunk panaszát legkésőbb annak beérkezésétől számított 30 napon belül kivizsgálja és a panasz közlésével azonos módon tájékoztatja Önt a vizsgálat eredményéről, valamint arról, hogy annak elutasítása esetén milyen jogorvoslati lehetőségek állnak a Megrendelő rendelkezésére.
  • Kérjük, minden észrevételével, javaslatával, panaszával forduljon hozzánk bizalommal!
     

ADATKEZELÉS, ADATVÉDELEM

A Primag Kft. a személyes adatok kezelése során a 2011. évi CXII. törvény az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról („Infotv.”), továbbá az 1995. évi CXIX. törvény a kutatás és közvetlen üzletszerzés célját szolgáló név- és lakcímadatok kezeléséről, az 1998. évi VI. törvény az egyének védelméről a személyes adatok gépi feldolgozása során, továbbá a 2008. évi XLVIII. törvény a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól, illetőleg az "ONLINE PRIVACY ALLIANCE" ajánlásai szerint jár el.
 

KÉPEK 

Az oldalainkon található képek a beszállítótól/gyártótól/előállítótól és saját forrásból származnak, de nem minden esetben tökéletesen azonosak a forgalomba került termék képével.
A képek mintának tekintendők, az eltérésekért semmilyen felelősséget nem vállalunk, de törekszünk rá, hogy a termékképek lehetőség szerint a valóságot tükrözzék.
 

FELÜGYELETI SZERVEK 

Fogyasztóvédelmi kérdésekben a területileg illetékes Járási Hivatalok járnak el.

30 év alatt a piacon
Dinamikus növekedés
72 órán belüli szállítás
Széles választék
Kiszállítás
Kiszállítás
Kiszállítás
Kiszállítás
Kiszállítás
Kiszállítás
Kiszállítás
Kiszállítás
Kiszállítás
Kiszállítás
Kiszállítás
Kiszállítás
Kiszállítás
Kiszállítás
Kiszállítás