We can help?
Subscribe to newsletter
Primaq - Prima Mag

We are glad you would like to subscribe to our newsletter. Get first-hand information about our promotions and news!

Home page > Általános Értékesítési és Szállítási Feltételek
Request for quotationDeliveryDelivery
Általános Értékesítési és Szállítási Feltételek

A jelen Általános Értékesítési Szerződési Feltételek - továbbiakban AÉSZF - a Primag Kft. (9022 Győr, Czuczor G. u. 18-24.) - továbbiakban Szállító - értékesítését és áruszállítását szabályozzák és a felek között létrejövő valamennyi egyedi szállítási és adás-vételi szerződés elválaszthatatlan részét képezik. ÁÉSZF alkalmazása során "megrendelő", ill. "áru/termék" és "szolgáltatás" alatt az egyes szállítási szerződésekben szereplő megrendelőt, mint másik szerződő felet (természetes, vagy jogi személyt), ill. az értékesített terméket kell érteni.
Amennyiben a Megrendelő az ÁÉSZF ellen írásban kifogással nem él, úgy jelen feltételek lépnek hatályba.
 

SZERZŐDÉS 

A szerződés az ÁÉSZF alapján, a mindenkor érvényes árak alapján, megrendelés aláírásával/e-mailben történő visszaigazolással jön létre.


MEGRENDELÉS

  • A Szállító a hivatalos elérhetőségein keresztül leadott megrendelést fogadja el:
    telefon:+36 30 444 88 77
    e-mail:  primag@primag.hu,
    webáruház: www.primag.hu 
     
  • A Szállító a Megrendelés alapján visszaigazolja a Megrendelő által rendelt termékeket és szolgáltatásokat az általa is elfogadott feltételekkel "Vevői megrendelés visszaigazolás/Díjbekérő" - továbbiakban "Visszaigazolás" dokumentummal.
     

EGYSÉGÁR

  • A primag.hu-n szereplő egységárak az ÁFA-t, valamint a kiszállítás díját NEM tartalmazzák.
  • Amennyiben a megrendelt termék összértéke - a kiszállítási díj nélkül - nem éri el a nettó 100 000-Ft-ot, úgy 3 000 Ft + áfa kezelési díjat számítunk fel. Ettől egyedileg, adott termékköröknél eltekinthet az eladó (akció, kampány).
  • Amennyiben a weboldalon -  technikai okok miatt - a reálistól eltérő vagy hibás információ jelenik meg, cégünk azt a jelzéstől számított legrövidebb időn belül javítja.
  • Ilyen esetben a rendelés a hibás adattal nem kerül rögzítésre, hanem a helyes adatokkal, új rendelésként rögzítjük. 
  • Az egységár az adott tétel készletének erejéig érvényes!
     

VISSZAIGAZOLÁS

A Szállító a Megrendelő részére a következőket igazolja vissza:

  • Az áru, szolgáltatás pontos megnevezése
  • Kiszerelése
  • Egyéb tulajdonságai
  • Az áru átvételének (teljesítési helyének) pontos címe
  • Az átvevő személy neve
  • A szállítás módja, várható határideje
  • A fizetés módja és annak határideje
  • Amennyiben a megrendelő a díjbekérőn szereplő összeget a fizetési határidőt követő 14 napon belül nem teljesíti, úgy a rendelés törlődik 
  • A rendelés adatainak módosítására az előlegszámla kiállítását követően csak a felmerülő logisztikai/adminisztrációs költségek kifizetése után van lehetőség.
     

TELJESÍTÉS HELYE ÉS IDEJE

A Szállító gondoskodik arról, hogy a visszaigazolás alapján közösen elfogadott átvételi helyen az áru rendelkezésre álljon, illetve a megadott határidőig a Megrendelő által megjelölt helyre leszállításra kerüljön.


SZÁLLÍTÁS

  • Ha a Megrendelő szállítja el a termékeket, akkor a teljesítés helye az Szállító által megadott telephely.
  • Ha a Szállító szállítja a termékeket, akkor a teljesítés helye a Megrendelő által megjelölt szállítási cím.
  • Szállító szállítása esetén a kárveszély a lerakodást követően átszáll a Megrendelőre.
  • A visszaigazoláson szereplő szállítási időpont tájékoztató jellegű, így további pontosítást igényel a szállítást megelőzően e-mailben vagy telefonon.
  • A várható kiszállítási határidő: az áru készrejelentése vagy a központi raktárba való beérkezést követő 3-5 munkanap.
  • A fuvarozó előzetesen bejelentkezik telefonon a várható érkezésről.
  • Ha ennek ellenére sem tudja kézbesíteni az árut, azt egy újabb időpontban megpróbálja kiszállítani, melynek felára 3.500,- Ft+Áfa.
  • A jármű max. 30 percet várakozik díjmentesen egy-egy címen.
  • További várakozás kérés esetén fél óránként 3.900,-Ft+Áfa felár kerül kiszámlázásra.


MENNYISÉGI ÉS MINŐSÉGI ÁTVÉTEL

  • A termékeket eredeti csomagolásban, sértetlenül adják fel a címzettnek.
  • Amennyiben Megrendelő bármilyen sérülést talál a csomagon, a fuvarozó köteles a helyszínen jegyzőkönyvet felvenni.
  • Ha Megrendelő eltérést tapasztal a számlázott és a szállított tételek között, esetleg a sértetlen csomagolásban sérült árut talál, okvetlenül hívja a Primag Ügyfélszolgálatát: +36 30 444 88 77
  • Az áru minőségi és mennyiségi átvétele a visszaigazolásban megjelölt teljesítési helyen a teljesítést igazoló okmányok aláírásával egyidejűleg történik meg.
  • Mennyiségi és minőségi kifogás csak a teljesítést igazoló okmányon feltüntetett vagy külön jegyzőkönyvben felvett (Szállító képviselője/Fuvarozó által is aláírt) mennyiségekre vonatkozik.
  • A jogos minőségi vagy mennyiségi reklamáció esetén a Szállító haladéktalanul gondoskodik az áru cseréjéről.
  • Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt Szállító nem fogad el.  
     

SZAVATOSSÁG

  • Szállító szavatolja, hogy az áru a lejárati időn belül megfelel a szerződésben meghatározott specifikációnak.
  • A szavatosság nem vonatkozik az áru olyan hibáira, amelyek az átvételt követően (különösen a nem megfelelő tárolásból) keletkeztek.
  • Szállító jótáll azért, hogy az általa forgalmazott áru megfelel a Magyar Szabvány előírásainak. 
  • A vetőmag minőségét a Vetőmag-minősítő Bizonyítvány tanúsítja.
  • A termék minőségi hibáját az átvételtől számított 5 napon belül kérjük bejelenteni.
  • Vetőmag esetében a vetés időpontjától számított 30 napon belül, de legkésőbb minden naptári év június 15-ig (tavaszi vetés), illetve november 20-ig (őszi vetés) kell írásban bejelenteni a Szállítónak.
    Ezen időpont után beérkezett igényt a Szállító nem köteles figyelembe venni. 
  • A Szállító jótállási kötelezettsége kizárólag az általa szolgáltatott termék vételárának összegére korlátozódik.
  • Megalapozott igény esetén a Megrendelőnek jogában áll a termék kicserélését vagy vételár engedményt kérni.
  • Cégünk az alábbi esetekben nem tud elfogadni anyagi kártérítési igényt
    * a kiszállítás késéséből fakadó anyagi kár;
    * a megrendelő által megadott szállítási cím nem megközelíthető a fuvarozó által használt jármű bármelyikével;
    * a megrendelő hibás szállítási címet és/vagy hibás telefonos elérhetőséget adott meg;
    * a megrendelő vagy meghatalmazottja az előre jelzett szállítási időpontban nem elérhető; 
    * a megrendelő egyéb saját hibája/problémája okán nem veszi át a küldeményt, előzetesen az akadályoztatásáról nem tájékoztatja sem a kiszállítást végző fuvarozót, sem a Primag Kft.-t.   
     

BIG-BAG és Q-BAG ZSÁKOK

  • rendelés esetén a vevő felelőssége megadni a méretet, a szállítani/tárolni kívánt termék anyagát, fajsúlyát, tervezett töltési tömeget;
  • az ÚJ Big-Bag és ÚJ Q-BAG zsákok terhelhetőségét a SWL faktor mutatja, azaz a gyártó azt garantálja, hogy egyszeri felhasználás esetén ekkora tömegű áru a zsákban biztonsággal tárolható és a szokásos anyagmozgató gépekkel rakodható;
  • az SF faktor a terhelhetőség felső határát jelzi, ami terhelhetőség (SWL) és a biztonsági faktor szorzata, ami megadja azt a súlyt, amit a zsák kibír, anélkül, hogy elszakadna, vagy a benne tárolt anyag kiömlene; 
  • minden Big-Bag zsákon található egy címke, amely tartalmazza a gyártó és a gyártás adatait, bármely kifogás vagy reklamáció csak a címke birtokában kezdeményezhető;
  • További részletek a megfelelő Big-Bag és Q-bag használatról: https://www.primag.hu/blog/tudastar/big-bag-kisokos

 

FIZETÉSI FELTÉTELEK

A visszaigazolt egységár (termék, szolgáltatás) a fizetendő nettó és bruttó egységárat tartalmazza a visszaigazolásban meghatározott teljesítési helyen, a megadott fizetési határidővel.
A Szállító a visszaigazolásban rögzített fizetési mód és határidő alapján állítja ki számlát:

  • Előre utalás esetén az előleg bekérő levélre átutalt összegről előlegszámlát, majd a teljesítést követően végszámlát állít ki.
  • A számlát elektronikus úton, PDF formátumban küldi meg, melyet célszerű kinyomtatni és megőrizni.
  • A számla aláírás és pecsét nélkül is hiteles.
  • Banki átutalás esetén a teljesítés napja és a visszaigazolásban rögzített fizetési határidő alapján állítja ki a végszámlát.
  • A számla keltétől számított 8 napon túl utólagos számlareklamációt nem áll módunkban elfogadni.
     

KÉSEDELMES FIZETÉS

A Szállító fenntartja a jogot, hogy a vevői számlán szereplő fizetési határidő és a pénzügyi rendezés között eltelt napokra késedelmi kamatot számoljon fel a Megrendelő részére, az aktuálisan érvényben lévő jegybanki alapkamat kétszereséig.
 

TULAJDONJON FENTARTÁSA

A Szállító az árura vonatkozó tulajdonjogát mindaddig fenntartja, amíg a Megrendelő az áru teljes vételárát ki nem fizette, valamint a szerződésből fakadó valamennyi kötelezettségét nem teljesítette.


ELÁLLÁSI JOG

  • A Megrendelő a szerződéstől 14 naptári napon belül indokolás nélkül elállhat.
  • A Megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette.
  • Az elállás csak írásos elállási nyilatkozat alapján érvényes, mely tartalmazza az elállás indokát.
  • Az elállási nyilatkozatot a primag@primag.hu e-mail címre kell elküldeni. 
  • Szállító köteles a Megrendelő által kifizetett összeget legkésőbb az elállási nyilatkozat beérkezését követő 30 napon belül visszatéríteni.
  • Amennyiben a Megrendelő az áru átvételekor jelzi elállási szándékát, az árut a Szállító egyből visszaszállítja, így az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő összes költséget a Megrendelő viseli. Visszautalás esetén ez az összeg a megrendelt termék és szolgáltatás összegéből levonásra kerül. 
  • Amennyiben a Megrendelő az átvételt követő 14 napon belül jelzi elállási szándékát, a visszaszállítás szervezése és költsége őt terheli. 
  • Szállító csak sértetlen és minőségileg nem kifogásolt árut köteles visszavenni, csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában. 
  • Amennyiben az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a Szállító kártérítésre jogosult, amennyiben a Megrendelő az áru állapotának romlását, tönkremenését vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő. A kártérítés összege termék és szolgáltatás összegéből levonásra kerül.
  • Át nem vett, visszaszállított csomagok esetén a visszaszállítás teljes költségét a Megrendelő viseli.
  • A csomag újra küldését kizárólag a felmerült kiszállítási díj (vissza, újra) ellenértékének előre történő átutalása esetén indítják. 
  • Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letölthetik a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

Subscribe to newsletter

We are glad you would like to subscribe to our newsletter. Get first-hand information about our promotions and news!

Message

Questions, messages? Share it with us!

Kiszállítás
Kiszállítás
Kiszállítás
Kiszállítás
Kiszállítás
Kiszállítás
Kiszállítás
Kiszállítás
Kiszállítás
Kiszállítás
Kiszállítás
Kiszállítás
Kiszállítás
Kiszállítás
Kiszállítás