We are glad you would like to subscribe to our newsletter. Get first-hand information about our promotions and news!
GYAKORI KÉRDÉSEK
#1 HOGYAN TUDOK RENDELNI?
Webáruházon keresztül azonnal, ha kiválasztott termék mellett jelöljük, hogy rendelhető.
E-mailben a primag@primag.hu e-mail címen. Kérlek küld el az alábbi információkat:
Telefonon, munkanapokon 8-16 óra között hívható a +36 30 444 88 77 ügyfélszolgálati telefonszám, ahol rögzítjük rendelésed.
#2 MIÉRT FONTOS A KISZERELÉSI EGYSÉG?
A rendelést kizárólag az adott terméknél megadott kiszerelési egységben tudjuk teljesíteni. Kérjük a rendelési mennyiséget ennek megfelelően szíveskedj megadni.
#3 MI AZ AZ ELŐJEGYZÉS?
Amennyiben az általad keresett termékre még nem tudunk konkrét ajánlatot adni, a megadott paramétereket (termék, mennyiség, szállítási cím,) az elérhetőségeiddel együtt előjegyzésként rögzítjük.
Amint minden szükséges adat a birtokunkban lesz, egyedi árajánlatot fogunk készíteni a számodra, melyet a megadott e-mail címre megküldünk.
#4 MIÉRT NEM TALÁLOM A KERESETT TERMÉKET?
Ha esetleg nem találod a keresett terméket, írd be a keresett termék nevét a felső menüsor jobb felső sarkában található KERESÉS mezőbe, a rendszer el fog vezetni a keresett termékhez.
Ha a termékkel kapcsolatban segítségre van szükséged, kattints a képernyő jobb alsó sarkában található SEGÍTHETÜNK mezőbe és írj rövid üzenet.
#5 TUDOK-E KÉRNI ÁRLISTÁT?
Sajnos teljes árlistát nem tudunk adni, mert áraink a rendelt mennyiség és a készletek függvényében változhatnak.
#6 AZ ÁRBAN BENNE VAN A FUVARDÍJ?
Nem, az árak a kiszállítás díját nem tartalmazzák. A kiszállított ár a megrendelt mennyiség és a paritás alapján kerül meghatározásra.
Ha az termék ára látszik, akkor a kosárba rakáskor pontosan megmondjuk a szállítás költségét is.
#7 HOL OLVASHATOK BŐVEBBET A TERMÉKRŐL?
A termék nevére kattintva további részletes információkat olvashatsz.
#8 HÁZHOZSZÁLLÍTÁST VÁLLANAK-E?
Igen, természetesen minden terméket házhoz szállítunk. A szállítást kizárólag a kiszerelési egységnek megfelelő szállítási egységben tudjuk vállalni.
#9 MILYEN SZÁLLÍTÁSI MÓDOK VANNAK?
A küldemények kézbesítése postai úton vagy szerződéses futárszolgálattal történik. A kiszállítási idő a megrendelés visszaigazolását követő 3-5 munkanap.
#10 HOGYAN TUDOK FIZETNI?
1. Díjbekérő alapján előre utalással - a rendelés rögzítését követően e-mailben kiküldött díjbekérő levél alapján utalással.
#11 LEHET-E RÉSZLETEKBEN FIZETNI?
Sajnos nem, nálunk a teljes vételárat egyben és előre kell átutalni vagy bankkártyával kifizetni.
#12 MIKOR KAPOM MEG A SZÁMLÁT?
Minden esetben utólag, a termék átvételét követően küldjük meg elektronikusan. Ennek lépései: a díjbekérő alapján történő fizetés esetén, az összeg beérkezésekor előlegszámlát készítünk, melyet elektronikus úton küldjük meg. A megrendelt termék átvételét igazoló szállítólevél beérkezése után készítjük el a végszámlát, melyet szintén elektronikus úton juttatunk el Hozzád. A számla technikai és biztonsági okok miatt nincs a megrendelt termékhez csomagolva.
#13 MIKORRA VÁRHATÓ A MEGRENDELT TERMÉK?
Amennyiben a termék készen áll, úgy a szállítás optimális esetben 3-5 munkanapot vesz igénybe. A kiszállítás munkanapokon történik 8-16 óra között, pontos időpontról a kiszállítás napján tudunk adni információt.
Questions, messages? Share it with us!