Kezdőoldal > GYIK

GYIK

GYAKORI KÉRDÉSEK

#1 HOGYAN TUDOK RENDELNI?

  1. Webáruházon keresztül azonnal, ha kiválasztott termék mellett jelöljük, hogy rendelhető.
     
  2. Telefonon, munkanapokon 8-16 óra között hívható a +36 30 444 88 77 ügyfélszolgálati telefonszám, ahol rögzítjük rendelésed.
     
  3. E-mailben a primag@primag.hu e-mail címen. Kérlek küld el az alábbi információkat:
  • rendelni kívánt termék/termékek pontos megnevezése
  • pontos mennyiség (a kiszerelési egységnek megfelelően)
  • kiszerelés
  • számlázási adatok (név, cím, adószám)
  • szállítási adatok (amennyiben eltér a számlázásitól)
  • e-mail cím
  • telefonszám
  • időpont (2 munkanap), amikorra kéred a kiszállítást
     

#2  MIÉRT FONTOS A KISZERELÉSI EGYSÉG?
A rendelést kizárólag az adott terméknél megadott kiszerelési egységben tudjuk teljesíteni. Kérjük a rendelési mennyiséget ennek megfelelően szíveskedj megadni.

#3  MI AZ AZ ELŐRENDELÉS?
Amennyiben az általad keresett termékre még nem tudunk konkrét ajánlatot adni, a megadott paramétereket (termék, mennyiség, szállítási cím,) az elérhetőségeiddel együtt előrendelésként rögzítjük.
Amint minden szükséges adat a birtokunkban lesz, egyedi árajánlatot fogunk készíteni a számodra, melyet a megadott e-mail címre megküldünk.

#4  MIÉRT NEM TALÁLOM A KERESETT TERMÉKET?
Ha esetleg nem találod a keresett terméket, írd be a keresett termék nevét a felső menüsor jobb felső sarkában található KERESÉS mezőbe, a rendszer el fog vezetni a keresett termékhez.
Ha a termékkel kapcsolatban segítségre van szükséged, kattints a képernyő jobb alsó sarkában található SEGÍTHETÜNK mezőbe és írj rövid üzenet.

#5  TUDOK-E KÉRNI ÁRLISTÁT? 
Sajnos teljes árlistát nem tudunk adni, mert áraink a rendelt mennyiség és a készletek függvényében változhatnak. 

#6  AZ ÁRBAN BENNE VAN A FUVARDÍJ? 
Nem, az árak a kiszállítás díját nem tartalmazzák. A kiszállított ár a megrendelt mennyiség és a paritás alapján kerül meghatározásra.
Ha az termék ára látszik, akkor a kosárba rakáskor pontosan megmondjuk a szállítás költségét is.

#7  HOL OLVASHATOK BŐVEBBET A TERMÉKRŐL? 
A termék nevére kattintva további részletes információkat olvashatsz.  

#8   HÁZHOZSZÁLLÍTÁST VÁLLANAK-E?
A megrendeléseket kizárólag kiszállítással tudjuk teljesíteni. Személyes átvételre  - technikai és logisztikai okok miatt  - nincs lehetőség.
A szállítást kizárólag a kiszerelési egységnek megfelelő szállítási egységben tudjuk vállalni.

#9  MILYEN SZÁLLÍTÁSI MÓDOK VANNAK? 
A küldemények kézbesítése postai úton vagy szerződéses futárszolgálattal történik. A kiszállítási idő az áru raktárbaérkezését követő 3-5 munkanap. 

#10  HOGYAN TUDOK FIZETNI?
 Díjbekérő alapján előre utalással -  a rendelés rögzítését követően e-mailben kiküldött díjbekérő levél alapján utalással. 

#11 LEHET-E RÉSZLETEKBEN FIZETNI? 
Sajnos nem, nálunk a teljes vételárat egyben és előre kell átutalni.

#12   MIKOR KAPOM MEG A SZÁMLÁT? 
Minden esetben utólag, a termék átvételét követően küldjük meg elektronikusan.  Ennek lépései: a díjbekérő alapján történő fizetés esetén, az összeg beérkezésekor előlegszámlát készítünk, melyet elektronikus úton küldjük meg. A megrendelt termék átvételét igazoló szállítólevél beérkezése után készítjük el a végszámlát, melyet szintén elektronikus úton juttatunk el Hozzád. A számla technikai és biztonsági okok miatt nincs a megrendelt termékhez csomagolva.

#13  MIKORRA VÁRHATÓ A MEGRENDELT TERMÉK?
Amennyiben a termék készen áll, úgy a szállítás optimális esetben 3-5 munkanapot vesz igénybe. A kiszállítás munkanapokon történik 8-16 óra között, pontos időpontról a kiszállítás napján tudunk adni információt.

Üzenet
Kérdésed, üzeneted van? Oszd meg velünk!