Kezdőoldal > GYIK

GYIK

HOGYAN TUDOK RENDELNI?

  • Webáruházon keresztül azonnal, ha kiválasztott termék mellett jelöljük, hogy kosárba tehető, azaz rendelhető.
  • Telefonon, munkanapokon 8-16 óra között hívható a +36 30 444 88 77 ügyfélszolgálati telefonszám, ahol rögzítjük rendelésed.
  • E-mailben a primag@primag.hu e-mail címen. Kérlek küld el az alábbi információkat:
    • rendelni kívánt termék/termékek pontos megnevezése
    • pontos mennyiség (a kiszerelési egységnek megfelelően)
    • kiszerelés
    • számlázási adatok (név, cím, adószám)
    • e-mail cím
    • telefonszám
    • szállítási cím adatok (amennyiben eltér a számlázásitól)
    • átvevő személy neve és elérhetősége
       

MIÉRT FONTOS A KISZERELÉSI EGYSÉG?

A rendelést kizárólag az adott terméknél megadott kiszerelési egységben tudjuk teljesíteni. Kérjük a rendelési mennyiséget ennek megfelelően szíveskedj megadni.
 

MI AZ AZ ELŐRENDELÉS?

Amennyiben az általad keresett termékre még nem tudunk konkrét ajánlatot adni, a megadott paramétereket (termék, mennyiség, szállítási cím,) az elérhetőségeiddel együtt előrendelésként rögzítjük.
Amint minden szükséges adat a birtokunkban lesz, egyedi árajánlatot fogunk készíteni a számodra, melyet a megadott e-mail címre megküldünk.
 

MIÉRT NEM TALÁLOM A KERESETT TERMÉKET?

Ha esetleg nem találod a keresett terméket, írd be a keresett termék nevét a felső menüsor jobb felső sarkában található KERESÉS mezőbe, a rendszer el fog vezetni a keresett termékhez.
Ha a termékkel kapcsolatban segítségre van szükséged, kattints a képernyő jobb alsó sarkában található SEGÍTHETÜNK mezőbe és írj rövid üzenet.
 

HOL OLVASHATOK BŐVEBBET A TERMÉKRŐL? 

A termék nevére kattintva a temékoldalra juszt, ahol további részletes információkat olvashatsz.  
 

TUDOK-E KÉRNI ÁRLISTÁT? 

Sajnos teljes árlistát nem tudunk adni, mert áraink a rendelt mennyiség és a készletek függvényében változhatnak. 
 

HÁZHOZSZÁLLÍTÁST VÁLLANAK-E?

A megrendeléseket kizárólag kiszállítással tudjuk teljesíteni. Személyes átvételre  - technikai és logisztikai okok miatt  - nincs lehetőség.
A szállítást kizárólag a kiszerelési egységnek megfelelő szállítási egységben tudjuk vállalni.
 

AZ ÁRBAN BENNE VAN A FUVARDÍJ? 

Az egységárak a kiszállítás díját nem tartalmazzák. A kiszállított ár a megrendelt mennyiség és a paritás alapján kerül meghatározásra.
A mennyiség alapján a kosárba rakáskor pontosan megmondjuk az adott tételcsomag szállítás költségét is.
 

MILYEN SZÁLLÍTÁSI  LEHETŐSÉGEK VANNAK? 

A küldemények kézbesítése postai úton vagy futárszolgálattal, illetve kamionos szállítással történik.
A kiszállítási idő az áru raktárbaérkezését vagy készrejelentését követő 3-5 munkanap. 

 

MIKORRA VÁRHATÓ A MEGRENDELT TERMÉK?

Amennyiben a termék készen áll, úgy a szállítás optimális esetben 3-5 munkanapot vesz igénybe.
A kiszállítás munkanapokon történik 8-16 óra között, pontos időpontról a kiszállítás napján tudunk adni információt.


HOGYAN TUDOK FIZETNI?

Díjbekérő alapján előre utalással -  a rendelés rögzítését követően e-mailben kiküldött díjbekérő levél alapján utalással. 


LEHET-E RÉSZLETEKBEN FIZETNI? 

Sajnos nem, nálunk a teljes vételárat egyben és előre kell átutalni.


MIKOR KAPOM MEG A SZÁMLÁT? 

Minden esetben utólag, a termék átvételét követően küldjük meg elektronikusan. 
Ennek lépései: a díjbekérő alapján történő fizetés esetén, az összeg beérkezésekor előlegszámlát készítünk, melyet elektronikus úton küldjük meg.
A megrendelt termék átvételét igazoló szállítólevél beérkezése után készítjük el a végszámlát, melyet szintén elektronikus úton juttatunk el Hozzád.
A számla technikai és biztonsági okok miatt nincs a megrendelt termékhez csomagolva.

Üzenet
Kérdésed, üzeneted van? Oszd meg velünk!

Figyelem! A Caps Lock bekapcsolva!

+